Jan-majster.pl » portal dla fachowców - majsterkowiczów » MAXROAD - Drizoro - Szybkowiążący materiał na bazie cementu, do napraw betonowych posadzek , nawierzchni mostów i dróg szybkiego ruchu
PRZESZUKAJ STRONĘ
książki online
 
MAXROAD
 
MAXROAD
Szybkowiążący materiał na bazie cementu, do napraw betonowych posadzek , nawierzchni mostów i dróg szybkiego ruchu
Opakowanie: Worki 25 kg

Dodatkowe pliki: karta techniczna
deklaracja zgodnosci
Producent: Drizoro
Opis ogólny
MAXROAD jest mieszanką cementów, odpowiednio dobranego kruszywa oraz środków modyfikujących, wzmocnioną włóknem syntetycznym. Po wymieszaniu z wodą lub płynem zarobowym tworzy łatwą w nakładaniu, szybkowiążącą zaprawę cementową wykazującą wysoką wytrzymałość na ściskanie.
Zastosowanie
Materiał przeznaczony do szybkich napraw:
- wszelkiego rodzaju dróg betonowych
- nawierzchni mostowych
- posadzek betonowych
- ramp przeładunkowych i podjazdów,
- powierzchni poziomych w konstrukcjach żelbetowych i betonowych .
Kolorystyka
kolor szary
Sposób użycia / stosowanie
MIESZANIE
Produkt należy dokładnie wymieszać z wodą w proporcji 4,0 - 4,5 l (16-18%) na 25 kg MAXROAD.
Mieszać tak długo , aż uzyska on konsystencję zaprawy ( 2 minuty przy mieszaniu ręcznym, lub 1 minutę przy mieszaniu mechanicznym).Zasadniczo wystarczające jest zarobienie MAXROAD wodą, jednak zalecane jest stosowanie płynu zarobowego z 3 części wody i 1 części MAXCRYL gdy:
- przyczepność do podłoża jest czynnikiem decydującym (np. naprawa dylatacji),
- MAXROAD będzie narażony na szybkie wysychanie (temp. otoczenia powyżej 25st C, wilgotność względna poniżej 65%, lub silne wiatry).
Znajdujące się w mieszance włókno syntetyczne poprawia odporność mechaniczną na ściskanie, zginanie i uderzenia.

APLIKACJA
Nawilżyć przygotowane podłoże, nie dopuszczając do pozostawienia stojącej wody. Nałożyć przygotowany zaczyn gruntujący (rzadka zaprawa MAXROAD – konsystencja gęstej śmietany) na zwilżoną powierzchnię, używając pędzla – MAXBRUSH, dokładnie wcierając produkt w podłoże.
Następnie nałożyć warstwę MAXROAD grubości maksymalnie do 50 mm o konsystencji gęsto plastycznej mocno dociskając kielnię. W żadnym wypadku nie wolno dopuścić do wyschnięcia zaczynu gruntującego przed nałożeniem zaprawy MAXROAD.
Dla napraw o grubości powyżej 50 mm należy dodać 8 kg kruszywa kwarcowego o uziarnieniu maksymalnie do 10 mm na każde 25 kg MAXROAD. Materiał należy stosować w temp. powyżej 50C. Nie należy aplikować materiału na podłoże zmrożone, oraz w temperaturach powyżej 350C, albo kiedy w przeciągu 24 h spodziewany jest spadek temp. poniżej 50C.

PIELĘGNACJA
Świeżo nałożoną zaprawę MAXROAD należy zabezpieczyć przez przykrycie brezentem lub plastikowymi foliami, co więcej należy nawilżać ją wodą kilkakrotnie w ciągu dnia. Aby otrzymać optymalną wytrzymałość, zapobiec gwałtownemu wysychaniu, a co za tym idzie pojawieniu się rys skurczowych, pielęgnację należy prowadzić przez okres 2 – 4 dni.
Zalety
- Dobra przyczepność i szybkie wiązanie.
- Można go stosować na wilgotne powierzchnie.
- Przerwy i zakłócenia w ruchu spowodowane naprawą nie przekraczają dwóch godzin.
- Odporność na zamarzanie i rozmrażanie.
- Nie zawiera chlorków.
- Łatwy do zastosowania.
- Wysoka jakość i trwałość wykonanych reperacji.
- Wysokie parametry mechaniczne.
Przygotowanie podłoża
Należy usunąć smary, oleje oraz wszelkie inne zanieczyszczenia mogące osłabić przyczepność do podłoża. Łuszczący się beton należy oczyścić do osiągnięcia „zdrowego” podłoża.
Zalecane jest przygotowanie podłoża poprzez czyszczenie za pomocą piaskowania lub hydropiaskowania
Krawędzie naprawianej powierzchni należy naciąć pod kątem prostym. Nie należy stosować MAXROAD na zamrożone powierzchnie.
Przechowywanie
Przechowywać w suchym pomieszczeniu do 12 miesięcy
Strona główna   |  Remonty  |  Zrób to sam (DIY)  |   Produkty   |  obud.pl  |  chemiabudowlana.nfo  |  Forum  |  Kontakt    |  polityka prywatności 
książki online
® Copyright grupa oBud. Wszelkie prawa zastrzeone. Jan-majster.pl